7 februari 2010

100! 100! 100! 100! 100! 100! 100! 100! 100!


Post number 100 is a fact!! For this special occasion I've asked two contributors to help me. My daughter Mila, 7 years old and my son Lewis, 4,5 years old. They had to be triggered somewhat 'cause they get a drawers' block when given an assignment. I pimped the results a little, to make it even more festive.
Hopefully the first 100 posts will make you check back in now and then to see the next 100 posts! I'm looking forward to it!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!. Houd je wel van de straat zo te zien. Ook in australie wordt je blog gevolgd. Kan niet zeggen dat ik zo ijverig ben op ons blog. Weer een hoop berichtjes geplaats en nu zijn we weer up to date. x Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Miranda! Leuk dat je even reageert. Ik heb meteen weer jullie blogadres, dat was ik namelijk kwijt. Kan ik jullie updates weer volgen.
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting Turning Pages. I refresh this blog almost daily so check out my new posts. I'd love to hear what you think so please leave me a message. Thanks, and hope to see you back soon!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...